יום שני, אפריל 12

התעוררות | יום השואה | התוכנית המלאה

8 תגובות:

  1. לא ידעתי שאתם קיימים ולרוב תמיד פיספסתי את התוכנית.איזה כיף!תודה לכם.אגב,ישנם עוד מקומות עם הקלטות של תוכניות אחרות מקול חי?
    שוב תודה!

    השבמחק
  2. לא קיים ברשת מקום עם הקלטות מקול חי .

    שמח שאתה נהנה.

    אליהו אמסלם

    השבמחק
  3. אתה מעלה תוכנית ''התעוררות'' כל יום?בדקתי היום ואתמול ולא היו. או שיש מקום אחר לתוכניות חדשות בתוך הפורום הזה?תודה:)

    השבמחק
  4. בהתחלה הייתי מעלה כל יום אבל ראיתי שאין כ"כ דרישה לתוכניות שלימות אלא יותר רוצים לשמוע את הפינות של אמא מאיר ומיכי יוספי והדברים המיוחדים שמושמעים בתוכנית וכל הדגש הוא על הדברים האלה.
    אא"כ אני אגלה שזה לא כך ...

    השבמחק
  5. אם תוכל לעלות את כל התוכנית-אשמח מאוד,כאנחנו אוהבים לשמוע את כולה.
    תודה מראש

    השבמחק
  6. בדומה למילה האחרונה שמעלים אותה כל יום ב icast ובעוד פורום.סליחה על הנדנוד,פשוט מאוד התלהבנו אתמול כשמצאנו את האתר הזה.

    השבמחק
  7. בס"ד
    שלום אליהו,
    רציתי בבקשה לשמוע את ההקלטה של התוכנית מיום רביעי כ"ג ניסן 7/4.בעיקר את רבע השעה האחרונה של השעה הראשונה בתוכנית ובה סופר על כנס רמלה.
    אם תוכל לפרסם כאן באתר או לשלוח לי קישורית ל:tamah@walla.co.il
    תודה.

    השבמחק
  8. היי שלום
    אני מחפס כבר כמה זמן איזה תכנית התעוררות שלל לפני קצת יותר משבוע.
    בפינה מיד אחרי החדשות (בשמונה)בדבר ההתעוררות יידיה סיפר סיפור על איזה רב חסידי שקרה את שם ילדו השלישל על שם סבו של הילד וחיכה לילד השלישי כי ראה שרק לו מתאים השם והא באמת היה ממשיך דרכו.
    אני מאוד מחפש את הקטע הזה אם ידוע לכם איך אני יכול לשיג את זה זה ממש יעזור לי.
    תודה אלמו yisdeyo@walla.co.il

    השבמחק